Oudercomité

We vinden het belangrijk dat er in onze schoolwerking verbondenheid is met ouders. We werken aan een open communicatie – met wederzijds respect – via verschillende manieren. We streven ernaar ouders te betrekken bij activiteiten en initiatieven, om op die manier de betrokkenheid en toegankelijkheid te verhogen. Het oudercomité organiseert jaarlijks samen met de leerkrachten een kerstmarkt en een eetfestijn. Deze opbrengst gaat integraal naar onze kinderen.

De brug tussen ouders en school

Het oudercomité vormt een brug tussen ouders en de school. Het brengt de ouders en de school dichter bij elkaar. Een samenwerking tussen school en ouders, waarin we bezorgdheden aankaarten en actief meedenken aan mogelijke oplossingen. Er wordt steeds gewerkt op een positieve en constructieve manier mee aan het opbouwwerk van de school. Op regelmatige basis vindt er overleg plaats tussen het oudercomité, de directie en de leerkrachten.

Leden

Aline, mama van Charlotte (lagere graad 3)

Anneleen/Koen, mama/papa van Daan (kleuters groen), Marthe (lagere graad 1) en Siska (lagere graad 2)

Geoffrey en Katrien, papa en mama van Amélie (lagere graad 3), Anouk (lagere graad 1) en Cloé (kleuters groen)